فرش طرح کودک خرس و مهتاب
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید فرش طرح خرس و مهتاب زمینه طوسی قالی کاشان

از گذشته تا کنون کودک تازه متولد شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند. به همین دلیل والدین برای استقبال از فرزندشان به تزئین اتاق اون می پردازند. رنگ در اتاق کودک نقش مهمی را دارد. زیرا رنگ ها با شخصیت انسان رابطه مستقیمی را داشته و بعضی از رنگ ها مناسب کودک نمی باشد. وجود پرده، رنگ آمیزی زیبای دیوار ها یا کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ مناسب، رنگ سرویس خواب و... برای اتاق فرزند شما لازم می باشد. اما یکی از وسایلی که تکمیل کننده این فضا خواهد بود فرش های طرح کودک می باشد. در ادامه این مقاله با طرح کودک خرس و مهتاب که یکی از جدید ترین فرش های عروسکی می باشد آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

طرح عروسکی خرس و مهتاب

این طرح با زمینه طوسی و وجود ستاره های ریز و درشت زمینه زیبایی از فرش را تشکیل داده است. در مرکز فرش ماه به شکل فانتزی طراحی شده که اطراف آن را گل و بوته های رنگارنگی استفاده شده و بر روی ماه خرسی زیبا نشسته که زیبایی فرش را چندین برابر می کند. تمام رنگ های موجود در فرش در کنار یک دیگر باعث شده که نتیجه نهایی، یک محصول منحصر به فرد را تشکیل دهد. استاندارد فرش های کودک یکی از مهم ترین عواملی است که سلامت فرزند شما را تضمین کرده و در مدت زمان طولانی هنگام بازی کردن بر روی فرش به پوست او آسیبی وارد نمی کند. همچنین الیاف موجود در فرش های کودک پلی اوژن که یک نوع نخ مرغوب است می باشد.

پلی اوژن هیچ گونه پرزدهی را ایجاد نکرده و برای ریه حساس کودکان کامل استاندارد می باشد. این فرش بیشتر برای اتاق دختران طراحی شده اما اگر به دنبال مشابه این طرح برای اتاق پسر خود می باشید طرح های پرفروش دیگری مانند طرح زمین فوتبال، پسر اژدها سوار، ماشین ها و حیوانات از طرح های محبوب و پرفروش در زمینه فرش کودک می باشند.

اصولا ابعاد اتاق کودکان کوچک می باشد به همین دلیل در فروشگا های فرش ماشینی شما نمونه هایی با ابعاد فرش 6 متری رو به پایین را مشاهده خواهید کرد. اما اگر قصد خرید فرش کودک با ابعاد 9 متری و 12 متری را دارید می توانید به شرکت تولید کننده سفارش داده و محصولتان را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

رنگ زمینه فرش خری  و مهتاب یک رنگ خنثی بوده و با تمام دکوراسیون ها ست و هماهنگ می شود. اما اگر فرزند شما قدرت تصمیم گیری دارد و به سنی رسیده است که خودش وسایل مورد پسندش را انتخاب کنید، اجازه دهید تا با اختیار خود فرش مورده علاقه اش را تعیین کند. امروزه بر اساس شخصیت های محبوب کارتون های مخصوص پسران و دختران تولید کنندگان محصولات کودک فراوانی را تولید می کنند. همچنین گاهی اوقات کودکان به دنبال طرح هایی می باشند که به تقویت خلاقیتشان کمک کند از این رو ما فرش های طرح سرگرمی و آموزشی را پیشنهاد می دهیم. که شامل فرشی با آموزش زبان انگلیسی، فرش طرح خیابان و... مناسب فرزند شما بر اساس علاقه اش خواهد بود.
این طرح ها بسته به جنسیت کودک متفاوت می باشد. این محصول 700 شانه با تراکم 2550 می باشد. سطح لطیف این فرش به کودک شما اجازه می دهد تا مدت ها بدون آسیب بر روی فرش بازی کند. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای دیدن فرش طرح کودک خرس و مهتاب و طرح های دیگر عروسکی لازم است به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به فروش رسانده و با ارسال رایگان به سراسر ایران تحویل شما خواهد اد. کیفیت در فروشگاه قالی کاشان حرف اول را می زند.





:: برچسب‌ها: فرش کودک , فرش ضد حساسیت , فرش خوب , فرش باکیفیت , فرش زیبا , فرش ماشینی کاشان , قالی کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: